Kawan-Kawan

Jumaat itu Indah


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..salam pagi jumaat! :)

1stly nak ucapkan beribu2 tima kasih untuk sume yang sudi jengah blog ceklala ni and sudi bagi komen. tersangatla terharu. dalam minggu ni ceklala da dapat capai target yang dah lame ceklala nak. target sentiasa berubah-ubah, tapi buat masa ni target da capai. memang tak sangka dengan post isnin lepas ramai jugak yang berpusu-pusu nak jengah blog ni, hehe...korang memang kan. suke sangat baca gossip panas nih! hahahha..untuk yang tak dapat baca, aku mintak maaf ye sebab terpaksa di hidekan..insyaallah nanti akan di publish semula k :)

arini dah JUMAAT! ye hari jumaat. hari last untuk bekerja bagi satu minggu. kecuali bagi orang yang kene keje sabtu and ahad la yek hehe. hari jumaat adalah penghulu bagi segala hari. semuanya berlaku pada hari jumaat. hatta hari kiamat juga akan berlaku pada hari jumaat. dah bersiap sedia kah?? kalo belum marilah kite sama-sama melakukan amal dengan cukup ye

ramai orang bile masuk hari isnin je sume dah macam lemah lesu. why? sebab dah cuti 2 hari kan lepas tu kene masuk keje, mulala rase lain macam kan. sebab tu la ramai menggelar hari isnin sebagai 'monday blues'..sebenarnye aku tak faham la sangat yang dikatakan monday blues ni pun, sebab pada aku same je dengan hari-hari lain. cuma ape yang aku tau dorang mengandaikan yang isnin adalah hari yang suram, letih, lemah, lesu dan sume benda-benda yang tak best lah! hahaha sampai macam tu skali kan

tapi bila hari jumaat muka sume berseri-seri jek. maklumlah last day! kalo ko tanya aku paling suka hari ape..jawapan aku tiap-tiap hari pun aku suke! same je kot. takde beza pun, kalo takde keje kat opis ni ko bagi jela aku hari ape pun aku tetap rase taknak datang keje. yela dok opis takde mende nak buat, confirm boring! hahaha..ni ayat paling pedih kawan-kawan aku cakap. sebab dorang bertungkus lumus buat keje kat opis tapi aku leh selamba layan fb, ym and update blog selalu! hahaha..sabo2 hehe cos ade mase aku jugak bz. bz yang sampai dok bertenggek kat opis ni 48 jam tak balik! ko ade???