Kawan-Kawan

akk nasi lemak dan MLM


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

arini agak lambat mengupdate. kebizian menyiapkan kerja sebelum bercuti jumaat nih. siyes aku tak sabar nak cuti! hahaha. takdela ape sangat pun yang buat aku nak cuti ni. cuma saje je nak rilex2..selalu balik kg kejap sangat, so kali ni lama la skit balik. lepak2, borak2 dengan mak aku.

bapak aku bz manjang. kadang tu terasa nak jumpa bapak sendiri kene buat appointment! hahaha. tapi takpela. nak buat cane dah keje die camtu kan. :)

oh pagi tadi aku singgah beli nasi lemak kat akk biase. aritu aku ade ckp die cite pasal ubat kurus kan? ok kali ni lain pulak. die jual bedak! katenye 1 dalam 10! mak oiii! dasat sungguh kan? selalunye yang aku tau bedak ni tak nak bagi muka berminyak la kulit kusam la. tapi bedak akk ni jual ade 10 kebaikan! die kasi aku pamplet suh baca. mak aihh! bedak ni harga die 90hengget tu!!

untuk tak menghampakan die aku amik jela pamplet tu. sian die dah kuar air liur cakap dgn aku kan. kenela hormati die jgk kan. hehe. 

sebelum balik aku cakap ngan akk tu..'kak, sy gi keje guna bedak baby johnsson je kak hehe'

gigih jugakla akk ni. arini aku tengok kat table nasi lemak die dah makin bertambah produk die. tak taula sama ada die jual sume produk tu atau ade kawan2 yang tumpang. tapi aku salute jugakla die sebab berusaha nak cari duit okeh. tak mengharapkan duit suami pun. pompuan zaman skang ni kenela pandai2 berdikari. jangan nak harapkan duit suami jek nanti gigit jari hehe

lepas ni produk ape lg la die nk jual kat aku ek??