Kawan-Kawan

Weekend


posted by ceklala

No comments

seperti biase tiap hari isnin aku akan cite pasal weekend gateway aku. tu kalo aku merayap ke mana2 la kan. so seperti dalam previous post aku, weekend baru ni aku pulang ke kg halaman ku iaitu johor bahru. atuk aku sakit katenye. tapi mase sampai die ok jek. saje nih tau! hahaha. 

tapi atuk aku memang dah tua pun. umur dah 80an ++ tapi sihat gakla. kalo bole bawak kete tu kire ok la kan? ke cane??hehe

gerak dari kl dlm kul 8pm, selepas sume balik koje. then benti utk dinner jap kt r n r seremban. takde yang menarik pun. aku makan mee kari. siyes tipu! tak same dengan yang dalam gamba! hahaha. sampai jb around 11.30pm. seperti biase tak terus tido tapi layan tengok tv dulu jap. maharaja lawak.

sok pagi, our breakfast was lontong kering n lontong (berkuah)! memang dah jadi menu wajib tiap kali balik jb wajib pi cari! sedapppp! then tengahari tu masak asam pedas ayam, kobis goreng, ikan grg, tempe grg n kicap cili api! barula johorian!hehe..petang lepas lunch kitorg ke jusco tebrau city. buat ape? tengok wayang! cte no entry atau dalam bahasa melayu adalah dilarang masuk! cite ok la..ade unsur pertanyaan di akhir babak. bolela kasi 3 bintang dr 5.hehe. sabtu mlm tu tak gi memane pun cos hujan, so dok uma jela.

then pagi ahad, breakfast mee grg. aku lagi yang masak! then g jenjalan angsana pastu cuci mata. sempat ler aku rembat tudung selai. macamla kat kl ni takde kan. gedik! petang lepas asar dah blk kl blk dah. benti minum petang kt restorang jejantas ayer keroh then terjumpa que haidar n linda jasmine yg hot! pesal que makin kurus? kene control kah? eh mulut!!! hahaha

tu jela weekend aku, okla dari takde ape kan. korang lak cane??