Kawan-Kawan

Kerja Sekolah


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum :)

sihat? da breakfast? sile breakfast okeh, nanti takdela lemah lesu je sepanjang hari. dahla satu malam kite berpuasa kan? eh yela, time tido tu kan tak makan dan minum. ke ade org tengah tido pun bole makan and minum??hahahah

kerja sekolah. dah 10 tahun aku tinggal buat keje sekolah. tetibe semalam aku kene buat keje sekolah anak bos aku! oh memang nampak sangat aku pekerja berdedikasi sampaikan kerja sekolah anak die pun aku kene buat! mak pak die buat ape ek??hahaha, ni mesti mak pak malas nak layan keje sekolah anak 2 kan

kerja sekolah ape? anak die suh aku buat mini magazine! dasat kan bebudak sekolah zaman skang! time aku skolah dulu takde pun kene buat cenggini. abis2 pun cikgu suh buat penanda buku! hehe

takla susah mane pun kerja ni. cuma aku nak buat limit budak sekolah punye taraf. yela kang buat gempak confirm cikgu die tak caye die buat kan? tema adelah safety dan aku mengambil tajuk 'Road & Highways : Road Safety'..isi sume dah ade, draf pun dah buat, so tinggal nak siapkan jek. illustration dengan jokes aku suh dak opis lain je buat. aku buat layout sudah! hahaha

selamat membuat kerja sekolah untuk aku hehe