Kawan-Kawan

Close Acc


posted by ceklala

No comments

rase ape? ntah. kali ni bercampuk aduk.

tepat jam 3.15pm tadi aku dah selamat close acc fb aku. babai. hahaha. ade la banyak sebab aku tutup akaun. ade yang cakap aku tutup sebab patah hati! hahaha...lawak la korang nih. takdela. aku tutup sebab aku tak bole komen kat wall sendiri. menci kan? just bole update status jek!

so dari aku sentiasa sakit hati dengan hanya bole membaca tanpan mengkomen so aku tutup ler. hati pun tak sakit kan? hehe. so ape-ape lepas ni sile cari aku selain dari hp aku ade di twitter - shukrinfaradiba atau jugak bole chat dengan aku kat ym - shukrin_farahdiba@yahoo.com. eh blog ni wajibla aku tak tutup! nyawa aku ni tahu!

dengan blog ni je aku happy, tenang, and rasa sgt best!

so untuk sume kawan2 aku, sory yek. pasni korang tau mane nak cari aku kan?? :)

taking care darling. xoxo.