Kawan-Kawan

Ceritera


posted by ceklala

No comments

aku berhutang cerita hujung minggu aku sebenarnye hehe. sabtu dan ahad lepas macam2 aktiviti aku buat! biaselah..nak tenangkan diri memang kene sibukkan diri dengan mende2 tak berfaedah hehe

nantila yek aku post. tengah dok bz membuat dan mencari idea untuk keje sekolah ank bos aku. dah 50% siap dah. tinggal skit2 jek lagi, masuk color skit then masuk illustration skit siap! nanti aku tunjuk kat korang keje skolah tu yek =)

oh btw, aku nak mintak maaf pada post aku semalam. ade yang terasa. padahal aku memang takde niat nak cakap sesiape. aku cakap yang betul. tak caye sudah! hehe

hantaran aku dah siap 80%. tinggal skit je lagi xsiap. mesti ramai yang pelik kan? tetibe cite psal hantaran nih. tunggu yek. sampai mase aku cte! =) siap upload pic skali tau! skang ni tiap2 minggu aku dengar good news! good news dari kawan2 dan ahli keluarga la. bukan dari aku yek hehe. ade yang baru pregnant, ade yang baru tunang, ade yang nak kawen and ade yang baru pas bersalin semalam! congrats korang utk sume good news tu. moga menjadi keluarga yang bahagia hingga akhir hayat. :)

nak bawak limit camni kat kawasan kg xpe,
tapi jangan sesekali buat kat tengah highway! ;)