Kawan-Kawan

Planning Trip


posted by ceklala

2 comments

seperti yang semua sedia maklum yang aku ni memang kaki jalan. 

tu la, salah mak aku jugak dulu kecik-kecik dok bising kate aku ukur jalan so skang ni memang terkena betul lah. hehe. mama, kata-kata mama itu satu doa yek, lepas ni sile doakan yang baik-baik aje seperti anak mama akan kawen dengan seorang doktor pakar pembedahan plastik! eh?hahaha...

setiap tahun pasti ade perancangan. ape nak buat tahun tu ape nak capai sume kan. same la jugak macam aku. target yang aku nak untuk tahun itu. so tahun ini targetnye adalah pergi berjalan selagi bole! hahah..

so bermula dengan awal tahun aritu sepatutnye sekali lagi menunaikan umrah tapi dibatalkan atas sebab-sebab tertentu. so ditunda ke bulan depan iaitu ke bandung bagi memuaskan nafsu shopping mak aku yang sangat tinggi! terima kasih kepada cik annas yang bersusah payah bagi memastikan trip kami bakal menjadi kenyataan :) (kepada yang nak travel dan dapatkan harga yang best bole try call cik annas ni yek)

so diteruskan pula perancangan hujung bulan 6 atau 7 ini ke hatyai dan bangkok. tema acara adalah backpackers. jadi kami akan berusaha mencari percutian budget yang puas hati! masih lagi dalam perancangan bersama ahli jawatankuasa. hehe.

seterusnya bulan 10 ke bali. ini bole jgk last minit plan sebab orang lain sume dah beli tiket tapi aku sorang yang belum. tempat wajib pegi nih sebab memang tempat idaman dari dulu lagi! :)

dan yang terakhir jangkaan bulan 11 or 12, perancangan untuk ke vietnam or cambodia. mak aku nak ke vietnam tapi aku nk ke cambodia. so cane tuh?? (ma, kalo kite g asing2 bole x?hehe) mak aku nak pegi sume tempat yang die rase die bole shopping!

ape? perancangan kawen?! okeh untuk makluman itu tak termasuk dalam carta yek. terpaksa ditangguh atas sebab-sebab tertentu hehe. so ape planning korang thn ni?

2 comments