Kawan-Kawan

Nasi Arab bersama Keluarga


posted by ceklala

4 comments

morning! =)

5 hari tak bukak fb. arini aku bukak! hehe. tapi tak wat pa pe pun. takde yang menarik dah kat fb tuh. kalo bukak pun just nak tau perkembangan kawan2 je pun. yela, nak comment tak bole, nak itu ini tak bole. giler bosan kot!

semalam lebih kurang pukul 4 ptg hujan lebat giler. siap ribut petir bagai. kilat sabung menyabung! eh? dah macam tulis cerpen lak ghase ekekek. nasibla kitorg sempat tutup sume computer. sebab dah banyak kali jadi time tengah hujan ribut kitorg tak tutup computer and internet. bile dah ok bukak je terus tak bole! masalah betul. so skang kalo rase2 kat luar cam gelap amat sangat terus tutup sume! lepas tu semalam blackout la pulak! lame gak tunggu. dekat 2 jam. last2 bos kate, balik jela. hehe. suke!

balik uma terus mandi and basuh baju sume sambil tunggu si nurul balik. sebab mak ayh aku ade meeting kat sini so nak ajak makan nasi arab beramai2! hehe suke! tapi semalam punye jem nauzubillah teruk! tersangat teruk! bayangkan la aku kat maluri tu je stuck sampai sejam untuk tak sampai 1 km. giler! tak tau pesal teruk sangat.

akhirnye sampai jugak kitorg. masing2 gerak sendiri2. 4 buah kete untuk 12 org. so jumpa dekat restoran arab 'wadi hadramawt' jalan ampang. ade yang pernah ke sini?? 

secara keseluruhannye ok la. tak la best sangat. akk aku dok tanye aku je nasi arab kat mekah tu macam ni ke?? aku dok ulang sangat jauh beza! nasi arab kat mekah nun sedap la jugak dari yang kat sini. dengan layanan yang sangat tak memuaskan. siyes rase macam makan kat foodcourt jek! bapak aku la yang beria sangat nak makan nasi arab. rindu nak pi mekah lagi la tuh. takpe bah, tahun depan kite pi lagi yek hehe


dis is my family =) cuma abang and kak ipar aku jela takde

macam2 kitorg order malam tadi. actually satu pinggan bole kongsi untuk 2 org. portion besar yek. aku amik chicken mandy iaitu nasi arab bersama ayam yang di stim bersama honey selama 2 hours. bole tahan la. adela jugak side dish lain mcm chicken khabsa, mix grilled hadramawt, olive salad and lain2. tempat selesa cuma layanan jela agak kurang memuaskan :)

pcik aku siap cakap, takde penari gelek pun?? hahahah. jangankan penari gelek, lagu2 arab pun takde! senyap sunyi jek. riuh suara kitorg jela. lagipun kitorg duduk ni kat atas, takde orang lain selain kitorg hehe. patutnye kenela bawak feel arab tu, barula ade feel lebih skit nak makan kan! hahaha

eh ade yang cakap kedai nasi arab kat seremban tu sedap ek?? kat mane ye?

4 comments

  1. fafa
  2. fafa