Kawan-Kawan

Merayap


posted by ceklala

No comments

aku memang suke merayap. tapi depends gakla. kalo tengah tension ke ade banyak masalah ke memang aku suke merayap. tak kisahla gi memane pun. janji aku tak pikir masalah aku. bile buat sesuatu tu confirmla kite takkan ingat mende lain kan. dugaan yang datang ni kite tak tau bile die nak datang. kadang-kadang secara tiba-tiba tanpa dipaksa. so kene sentiasa bersiap sedia dari segi mental dan fizikal. belum sedia pun kene cuba sedia jugak.

kadang-kadang tu terasa putus harapan, tapi kadang-kadang terasa sangat kuat. biaselah. hati kan mudah rapuh. macam kaca. eceeceh hehe...verangan!

kalo ramai orang cakap aku ni kaki merayap, dorang sebenarnye salah! mak aku lagi kuat. kalo kuar ngan mak aku memang confirm aku tak larat. die bole berjalan dari pagi sampai malam tak makan pun takpe! so kalo aku rajin merayap sile salahkan baka ibu mengandung! eh?? hahaha

skang ni aku tengah planning dengan member study dulu nak pi jenjalan. buat 2 trip. 1st trip ni just budget trip jela pun. 2nd trip baru yang jauh skit. sebab kitorg ni pun memang kaki merayap kan. so moral of da story skang ni biar murah tapi janji berjalan!hehe. tempat tujuan kami adalah jeng..jeng..jeng! tungguuuu..

hahaha...tengah perbincangan lagi nih. pa pe nanti aku update la yek. sebab tema kitorg adelah backpackers. so paham-paham jela yek cane ghupenye :)

later aku update lg k