Kawan-Kawan

Setahun selepas..


posted by ceklala

No comments

tahun lepas..waktu ini, kecuali hari yang berlainan..aku sedang menunaikan umrah buat kali yang pertama bersama-sama dengan mama dan abah aku. ditemani beberapa kawan abah mama ku. hari ini jugak dan setahun lepas kami pergi pada hari jadi abah aku. 

selamat hari jadi abah. moga panjang umur, murah rezeki dan diberkati allah swt selalu =)

tahun ni, pada waktu yang sama ketika ini aku masih lagi aku yang dulu. cuma alhamdulillah amal ibadat ku lebih teratur berbanding dulu. lebih banyak ujian dan dugaan yang mendatang untuk aku selepas pulang. dan itu bukti allah masih sayangkan aku jugak :)

rindunye nak datang sini!sangat tenang...

tahun lepas dikala orang lain sibuk bekerja, aku jugak sibuk. sibuk dengan urusan ibadat ku. perbezaan waktu antara mekah dan malaysia yang berbeza hampir 5 jam. kt sini nak lunch sane baru nak breakfast hehe. alhamdulillah segala urusan berjalan lancar dan dipermudahkan. sedikit kesulitan yang berlaku mengajar aku untuk lebih matang dan bersabar. almaklumlah dari sini lagi sebelum bertolak di KLIA mutawif dah berpesan agak buang sifat yang keji dan tanam sifat terpuji. ape yang terjadi semuanya ade hikmah. dan alhamdulillah jugak allah permudahkan segala urusanku.
ini sume pic sesampainye di airport jeddah 

ye, aku tau aku dah janji nak update pasal umrah dan ziarah ni tapi mintak maaf la yek, gambar bnyk yang tak edit lg. bukan nak edit kasi cantik tapi nak pilih mane yang cantik2. sebab banyak sangat gambar hehe. 

later yek aku update. tak janji tapi insyaallah hehe :) 

oh rindunye nak ke sane lagi....sangat2..