Kawan-Kawan

Hidup Aku bukan Ko


posted by ceklala

2 comments

dah petang ni tak yah bagi salam pun takpe kan?

ok macam yang aku tulis kat status ym aku.."i'm not ok.."

why?sebab ade satu mahkluk allah ni dengan selamba badak dan tanpa ade rasa antara manusia die delete aku. yes! delete. 

sebenarnye aku nak tanye die la, ape masalah die sebenarnye? aku yang bawak masalah atau die? aku kaco idup die ke? aku rase memang tak pun. aku dah tukar no, aku xmsg, xcall or xym pun die. tapi apesal die delete aku? die takutkah or die malu kah dengan perbuatan die? kesian? memang takla.

manusia ni memang kan. nampak je baik tapi..masyaallah..tuhan je yang tau. ko main2kan orang sesedap rase ko jek. ko ingat orang ni tunggul kayu ke ape? takde perasaan? ko jangan nak berlagak dengan ape yang ko ade bole tak? ko kene ingat hukum karma. what goes around comes around. sume ni allah bagi pinjam sementara je. bila2 masa allah bole tarik balik.

fine! skang ko buat aku. takpe. aku ni teraniaya. tp ko kene ingat yang doa orang teraniaya ni makbul!

mayb ko bole kate aku ni macam2 kan, takpe. aku tak kisah. kurang2 aku tak main2kan orang. aku tak main2 dengan janji. tapi ko? cakap ikut sedap mulut but at the end??

aku hormat ko. sebab aku rase ko ni macam abang. aku bukan tak percaya qada dan qadar allah. aku percaya dan aku redha. sebab tu aku diam. aku bahagia tengok ko. tapi kalo macam ni la layanan ko, takpela. skit pun aku taknak. tima kasih banyak2 untuk sumenye. mintak halal ape yang aku makan dan minum dari duit ko ye. aku jgk mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. anggap jela aku ni tak pernah wujud kat dunia ni k.


selamat berhujung minggu buat sume =)



2 comments