Kawan-Kawan

Kerja Sekola Kerja Ofis


posted by ceklala

2 comments

morning! :)

masuk senin je sume cam blur2 ek? awat? sebab da cuti 2 hari..kalo bole nak cuti 3 hari, bile dapat 3 hari nak 5 hari pulak! eh? tak2 hehe nak cuti lelame tunggu benti keje la kan. dok uma dendiam hehe

cuti weekend baru ni best! nanti later i update cite yek cuma now nak tunaikan janji. aritu ade cite pasal buat keje sekola anak bos kan? ha ni la die. magazine 3 muka surat. macam2 ade. so inila die...


sebenarnye ni adalah contest dari THE STAR. cikgu sekola suh sume budak buat. contest ni untuk satu malaysia. skang ni kire aku la yang join contest kan? bukan anak bos aku kan? hahaha. tajuk yang dipilih adalah safety. so untuk sub topic aku amik road safety.

3 mende yang wajib ada is text more than 500 words, poem, illustration, jokes n aku jugak ade letak tambahan etc. yela harap2 menang la konon hehe. aku confirm cikgu sekola die tau yang ni bukan die buat hehe. 

selamat berhari isni untuk sume =)

2 comments