Kawan-Kawan

Menikmati hari


posted by ceklala

No comments

gud morning!!

senyum skit :)

happynye hari ni! why? hmm cos semalam bos bagi balik awal. sebab keje sekolah anak die dah siap! hehe. so sampai uma awal terus solat asar dulu then keluarkan barang2 nak masak. mandi dulu jap then baru masak! menu dinner semalam adalah pari bakar cicah air asam, tomyam campur and tak lupa jugak sedikit cencaluk!heheh

siap masak pun awal. then sempat lagi tengok pokok2 bunga yang ade kat umah. tengok budak2 main kat bawah. almaklum lah rumah tinggi tingkat 6. bawah rumah tu ade court yang bole main bola sepak and badminton. tapi bebudak buat main kejar2 jek hehe. rase happy je tengok. tak tau nape. mayb sebab selalunye bile balik lambat tak dapat nak menikmati sumenye tu. asyik terkejar2 dengan nak masak dengan nak kemas umah lagi.

lepas maghrib terus makan. then tengok tv. kemas uma skit2 then tido! oh bahagia sungguh rase hidup hehe. bosan? tak jugak, sebab dah biase. kalo ade something baru aku keluar. selalunye kalo weekdays aku lebih suke balik keje terus balik uma. :)

aku jenis manusia bile dah balik keje sampai je rumah memang agak susah untuk keluar balik. so selalunye kawan2 aku dah tau kalo nak ajak aku keluar lepas keje terus kuar tak yah balik uma dulu. kalo da balik alamatnye memang malas! yela dah tengok tilam dgn bantal empuk kan, yang lain sume tolak tepi!hahahha


tetibe teringin nak makan ni lagi! sedapnye la hai....
(strawberry marshmallow cheesecake)