Kawan-Kawan

Balik Kampung


posted by ceklala

No comments

sinopsis: perjalanan bermula selepas maghrib. dua orang anak dara bertolak menuju ke pantai timur, kampung yang tak berapa nak kampung buat si driver :)

jem dari maluri cheras ke pandan indah je dah makan masa setengah jam! itulah die panorama biase bagi setiap hari jumaat. sume tempat ke or kl je yang jem bagai nak rak ni ek? lepas dari pandai indah nak masuk ke mrr2 tu jalan dah ok. cam biase. tak jem sangat dan tak lengang sangat. eh? takde oreang nak balik kg cam aku gak ke ek? hehe

tepat 8.30 baru masuk tol gombak. eh details giler nak cte kan?hehe...takla. aku n nurul smpai kampung aku yang tak bape nak kampung tu kul 11. tebiat or tabiat aku bile drive memang aku jarang nak benti. kalo nak benti jugak hanya utk isi minyak. tapi normally aku akan isi minyak n check kete awal2 so takdela nanti buang masa kan. 

aktiviti balik kampung kali ni lebih kepada berziarah. ziarah kawan2 yang dah beranak pinak sedangkan aku masih single solo molo ececeh..begitu juga dengan aktiviti makan2 yang sangat wajib! ikan pari bakar, ketam bercili and sotong goreng tepung kt tanjung lumpur memang da best! pastikan anda ke mail ikan bakar kalo singgah ke kuantan yek. sile cuba! my feveret place ever kalo nk makan ikan bakar. pari bakar die mmg fresh lagi sodap!! sempena jugak sambutan anniversary mak ayah aku yg ke-30! :)

oh blk kali ni jugak aku pergi menggondolkan rambut aku hehe..eh tapi mahal pulak aunty ni charge! potong skit2 pun dah rm11! eh brg2 salon pun naik harga ke?? aunty tu dah potong rambut aku dari aku darjah 3 okeh. rase ringan skit pale. ingat nak potong rambut ala rihanna tapi cam tak sampai hati tengok rambut aku nangis nanti hehe.

sebenarnye aku tak tau nak cite ape. nak merepek je pun sebenarnye ni sebab tak tau nak buat ape. facebook dah close so ape lg nak buat? nak ym pun bosan. twitter cam lembab. so harap maaf kalo baca repekan aku kt sini yek. aku janji lenkali aku buat lagi!hahaha

babai.