Kawan-Kawan

Kurus itu cantik kah?


posted by ceklala

4 comments

siyes! nasi goreng kampung mak siti nih sedap! memang takde langsung rupa nasi goreng kampung tapi lebih kepada nasi goreng cina sebab takde letak kangkung tapi still sedap! oh arini aku lunch sebab tetibe datang pulak mood nak makan, padahal pagi tadi balik dari maxis centre dah melantak nasi lemak kan hehe takpe2..mood makan tengah datang jangan ditegur, kang terbantut terus! hahaha

ade orang kate aku diet sebab nak nampak cantik. but siyesly, memang siyes la nih takde tipu-tipu, aku memang tak pernah diet langsung. ever! hahaha..ye ar sebab ramai sangat aku jumpa sume orang kate aku diet sedangkan aku memang makan selamba je aku nak makan ape pun. tak caya? tanye housemate aku! :)

bole terbukak hati nak cite pasal ni sebab pagi tadi la. singgah beli nasi lemak kat akk yang memang selalu beli tu. dah 2 thn memang breakfast selalu beli kat die takde orang lain, tapi tu kalo tak breakfast kat uma la. selama ni kat atas meja jualan die tu memang sume makanan la takde mende lain tapi arini ade sesuatu! ape die? ha ni yang nak cite hehe

slimming produk!

sayang2 sekalian, aku bukan nak cakap all da products yang ade kat pasaran skang ni tak bagus, tidak ye. cuma pada aku lebih baik kalo nak berdiet tu biar secara semulajadi. yes memang aku xbersenam. tapi aku ade cara lain iaitu turun naik tangga. uma aku tingkat 6 so hari2 aku turun naik tangga. tu kire bersenam la jugak kan?hehe..aku tanya la akk tu..'produk ape ni kak?'..akk tu jawab 'biasela dik nk kurus, ah ko dan badan cantik takyah nak makan pa pe dah'..aku gelak jela hahah pastu aku selamba tanye pulak tetibe..'nak gemuk punya takde ke kak??'..pastu akk tu jawab 'ade, kat kedai cina, makan pil. sebab akk punye akk dulu badan lagi kurus dari ko, lepas makan ubat tu badan dah sedap2!'...

hahhaha orang sume nak kurus aku nak gemuk kan? hehe..ye la berat aku skang 38kg dgn ketinggian 153cm..kan ke kecik tuh! tak normal tau! sebab berat ideal untuk aku is 45kg. so ade banyak lagi tak cukup. aku tengah berusaha nih hehe.

pelik tapi benar. eh sape cakap kurus tu cantik? kalo ko dah rasa badan ko melayang tu cantik ke? memangla kalo pi memana aku senang nak menyelit tapi aku still rasa kalo aku berisi skit baru cun melecun!hahahah..tapi mak ayah aku pun dah bising kate aku tak makan. padahal aku makan selamba jek. takde tahan2. kekadang memalam nak makan cheesecake memang selamba jek aku terus pi carik. so ape sebab badan aku tak naik?? keturunan kah??hahahah

sebenarnye depends jugak atas masing2. aku tak cakap kurus sangat itu cantik dan aku jugak tak cakap yang berisi itu tak cantik. tapi biarla berat badan tu ideal dengan ketinggian yek. cukup! tak lebih dan tak kurang :) orang kate sedang molek hehe 
dapat cheesecake malam ni pun sodap kan!

4 comments