Kawan-Kawan

Jem dan Isnin..Sinonim.


posted by ceklala

No comments

GOOOOD MORNING!! :)

amik ko caps lock terus! hahaha...wake up sume yek! jangan malas2 di pagi hari. hidup mesti diteruskan. tak kira la semalam kete kesayangan kene tarik ke, baru lepas putus cinta ke, gaji tak dapat lagi, ape2 pun keadaan sile teruskan perjuangan! :) life must go on babe!

hari ni hari jem. ye. sebab tu ramai tak suka hari isnin. aku?? mek ok jek. sebab dari umah nak ke opis drive pun 5 minit jek hehe. sile buat macam sy. cari umah dekat dengan opis. time lunch hour pun dah bole balik uma tido!hahahaha. tadi tengok highway tepi rumah - lebuhraya hubungan timur barat jem giler! kesian pada mereka2 yang dalam kesesakan itu. sile bersabar yek kawan-kawan sekalian :)

tapi dah macam menjadi rutin pulak rasenye, bile hari isnin mesti nak jem teruk. nape ek? dan sebab itukah ramai yang menggelar hari isnin sebagai 'monday blues'?? ok aku tak pernah guna pun 'monday blues' ni dalam status or ape2 sebab aku pun tak faham! hahaha

dah2..pegi buat kerja. jangan layan aku. nanti keje tak siap, korang jugak yang kene benti keje kan? aku tak masuk campur tau. eh? hahahah