Kawan-Kawan

Over tau!...spekulasi..


posted by ceklala

No comments

good morning and assalamualaikum :)

amboi2 korang! suke kan cite2 panas nih! semalam je pecah rekod, tak pernah sehari more than 200 readers tapi semalam betul2 punya terkejut! thanks so much to all especially my frens yg banyak support :) 

tapi kan nak cakap skit. sebenarnye korang ni sume OVER tau! hahaha. over nape? yela, macam2 cite and pertanyaan keluar! kate frust menonggeng la, putus cinta la apela hahaha. bukanla. aku tak bercinta pun. korang ni. aku hanya meluahkan ape yang terpendam. tu jek. takde kene mengena dengan yang hidup atau yang mati. semua orang ade buat silap kan. maafkan jela yek. aku jugak dah maafkan sape-sape yang ade buat salah dengan aku.

sedangkan nabi ampunkan umat, inikan pulak aku manusia biasa :)

aku menulis sebab itu je cara aku bole release. sebab aku bukan spesies manusia ade masalah je nak terjun bangunan! eh?? hahaha. tidak sama sekali yek. setiap yang berlaku ade hikmahnye. ini sume pengajaran dan pengalaman yang makin mematangkan aku. aku mintak maaf pada sape2 yang terasa dengan penulisan aku semalam. aku tak bermaksud pun nak menyakiti hati sesiapa. 

semoga mereka gembira bersama. begitu juga kamu semua.

tapi kan, aku rase betul2 dah ok skang ni. really. pada yang prihatin tima kasih banyak2! insyaallah i'll be there too if u had any probs :) promise? taknak la janji, nanti tak tertunai susah lak! hahaha, tapi aku bole kate insyaallah dengan izin allah aku akan tolong selagi terdaya :)