Kawan-Kawan

Bila Stress...


posted by ceklala

No comments

ape yang korang buat bile stress??

aku? ape lagi kalo tak shopping! tapi shopping ni tak semestinye kene kuarkan duit yang banyak...ade masenye aku bole bershopping tanpa mengeluarkan sesen pun...yela kalo dah window shopping kan..tengok2 jela...nak beli watpe kan..kengkonon survey la org kate...poket pun tak rabak tol dak??hehe

aku takdela stress mane pun..cuma cam berserabut je skit...tapi takdela sampai nak marah orang sane sini kan..tak baekk tau...ade orang bile stress die pegi bawak kete lelaju (cam aku gak tuh hehe), ade orang pegi panjat bukit, mandi sungai, karok and macam2 la...tapi yang selalunye kite sedia maklum mengenai orang perempuan is bila stress je mesti nak shopping! why eh?

entahla...aku yang pompuan ni pun tak tau la ape yang best sangat...tapi kekadang rase kepuasan tu ade hehe...orang lelaki dengan pompuan lain..laki bile beli barang mane yang berkenan terus rembat...aku plak spesies lain skit...aku suke survey dulu...sbb aku ni bile dah beli kang pastu nampak yang lain lagi cantik mula la pastu menyesal! haish...ape la...tapi tu aku..bukan korang...lain orang lain ragamnye...:)

tadi lunch time memula ingat nak balik uma je tengok tv tapi rase cam tak best terus menghalakan kereta ke tesco xtra cheras..itu je yang dkt ngn opis...so ape lagi...kebetulan semalam kemas2 dapo tengok barang dah banyak abis kan...so beli!!!

bukan ape...kitorg ni spesies kang kalo kuar makan tak tau nak makan ape..kekadang pasal suh suggest tmpt makan pun bole gado! hehe..dok uma tuh bile ade barang dalam peti ais bolela belasah masak pa pe yang patut...janji makan! hehe...tapi cam pelik lak tadi...banyak giler kot amik barang...tetibe bayar rm47.60 je! eh??? biar betul tesco nih...ade buat nazar kot sedekah kt sume orang hehe...

korang buat ape bile stress??