Kawan-Kawan

Memang Penyangak!


posted by ceklala

No comments

ok siyes aku tengah geram. ngape? ni ha ade makhluk durjana pi curik sim card aku then pakai sesukati! dahla aku pakai bil! hamik ko sekali aku check bil bulan ni dekat rm1k! ye seribu ringgit malaysia yek! bukan rupiah. nak mati betol tau! bukti? meh sini aku tunjuk.


see bil aku bulan lepas pun br je rm170 tau. normal bil bulanan aku paling tinggi pun dalam rm250, tapi yang selalunye tak sampai pun 200. tadi aku check2 tengok bil rm927! amik ko. giler hape aku guna sampai camtuh! bukan aku ade bf dok oversea pun! siyes memang giler. terus aku cuak jap. kejap jela. 

pastu teringat pulak yang bulan lepas kete aku kene pecah. and mayb die amik sim card tu! siyes aku tak perasan sim card tu hilang! aku ni dah banyak dapat sim card dari maxis tapi aku tak pernah guna. aku guna 1 jela no pun. wat pening je banyak2 no kan. bile aku cakap taknak banyak pulak halnye maxis ni. so aku amik and diam jela. memang tak sangka langsung jadi camni! terus call maxis buat report and tanye nak buat ape. dorang suh g balai buat report lagi pasal hilang sim card. yela dah la aku guna bil! menangis nak bayo kang!

yang buat banyak sbb die pi transfer topup!!

memang pencuri tu penyangak tol la. eii geram lak aku nih! nak suh aku bayo? memang aku bayo yang aku guna jela. dahla die pindahkan topup dari bill aku ke prepaid phone! eii memang aku geram sungguh!

hati. sile sabar lagi. ni ujian lagi. dugaan betul.
ye. sabo la nih.