Kawan-Kawan

#TwtupKami - berakhir sudah..


posted by ceklala

No comments

perut ni kann...nak kene tepuk tau. menci tau nih. pepagi dah buat pasal. cer dok dendiam skit tak bleh ke?? stress tau aku pikir pasal perut nih   (.__. ')

ngan perut pun bole gado. kihkihkih. biasela, kalo dah ting tong memang cenggini kengkadang. redha jela. eh aku redha je. korang tu la.

last week ade aku war war kan mengenai perjumpaan twitter terbesar kan. #TwtupKami. yes. terbesar di dunia uolss! Malaysia memegang rekod perjumpaan terbesar. pertama kali masa #OctTweetFest. time tu aku tak join sebab ade keje. takde rezeki. selepas2 tu baru aku join. nak2 yang berkaitan dengan #TwtupKaseh. 

oh lupa nak bilang, #TwtupKaseh menang DigiWWWOW Awards bagi kategori Social Media Gathering Of the Year yang jugak berlangsung sabtu malam tu. Congratsss to the founder iaitu AidaSue! hati awak murni sayang. keep it up!!  =)


sebenarnye kan....dah 5 kali terberhenti nak update post ni. asal baru nak start je bos panggil. nak sambung je ade keje nak buat. nak sambung lagi je ade client datang   =____+

takde banyak pic pun aku amik sepanjang #TwtupKami yg berlangsung sabtu lepas di Bukit Jalil. sebabnye aku adelah one of volunteer pada hari tu. so faham2 jela yek. mane sempatnye nak amik gambo bagai. lagipun bateri fon jeles ngn aku. dah la seharian suntuk kt situ. laju je die nak abis. nk charge celah mana kan kt tempat2 camtu? celah bedah?? ehhh!


lepas registration harusla turunkan tandatangan. i kan retis uolsss! hahahha. taklah. sesapa saja bole sign kt banner ni. untuk sume orang. kan namenye #TwtupKami. so untuk sume orang la.

cuaca pagi tu agak mendung dan sedikit gerimis. aku sampai 8.30 pagi. orang baru nak setup khemah bagai. harap maaf. aku lupe nak tangkap gambo. hihihi


memulakan, keje aku sebenarnye jaga bahagian fun n games ni ha. ni adalah 'human foosball' yek. tapi menjelang tengahari tu sebab takde orang aku dah start melilau. hihihi. dah mende alah ni kat belakang, mane orang nak nampak! aku pun tak tau cane nak main mende alah ni hahahaha

aku melilau pastu aku singgah booth #TwtupIpoh. ade game 'batu seremban'!! ko tau tak rasenye adela 15 tahun lepas aku main menatang nih. ingat2 lupa. nasib ade adik2 yang ingatkan cane nak main. hihihi


game ni kalo ajak mak aku confirm2 la die menang. champion tuh. dapat kat anak die ni ha....... terus kalah!  -___-'  aku salahkan tikar tu ha weh! dok melekat2 jek tau. mencik!!  (*alasantakboleterimakekalahan)

jadikla menang mamme je pun. dari tak dapat pape kan. huhuhu.

lame jugak aku dok main mende ni. dekat sejam. sebab kene capai 50 point. sape dapat 50 dulu dikira menang. aku dapat 20 jek mase budak tu dpt 50. giler loserrr!hahahah

so setel aku pi jenjalan lagi. sesambil dok ngintai gak port aku kene jaga tu kan. takde orang. so jalan lagi! pegi stage tengok orang nyanyi2. oh andy flop poppy nyanyi best giler suara die!! terus aku jatuh cinta okeh!

patutnye nyanyi satu lagu je, pastu kitorg jerit nak lagi. last2 3 lagu. die pun layan jela bebudak ni ha kan. eh budak ke kau??hahahah. tapi best! happening giler walaupun time tu tengah panas!hahaha 


ni la keje aku. jenjalan sambil cari retis buat tangkap gambo!hahahah taklah. ni sume geng2 aku mase twtupkaseh. kecuali nawal la. terjumpa plak kat sane kan. yang pic kiri skali tu lah AidaSue. iaitu founder #TwtupKaseh. muda dari aku tuh. oh tapi die da kawen. sory wahai lelaki di luar sana okeh. hahaha

last2nye aku jaga registration kaunter. dari kul 2 ptg sampai la ke pukul 8 malam. aku blk kul 8 tu sbnrnye tak abis lagi. kaki aku terseliuh. tak tahan sakit. tu yang balik. lagi pulak lens aku dah mintak ampun nak kuar dari mata aku kan. so moh ler kite balikkkk!

tak sempat nak layan Noh Hujan ngan OAG perform.


tapi yang paling win hari tu adalah ini. ape die? lori milo free flow!! amik ko 3 kali aku pi beratur amik. hahahaha. memang terbaeklah. last minum pun mase sekola kan. eh cane sbnrnye nak buat milo sendiri kat uma mcm van ni buat?? rasa tak berubah dari dulu sampai skang!

jangan la ko cakap suh kawen ngn abang lori milo ni....... (._.  )

alhamdulillah. #TwtupKami sabtu lepas berjaya mengumpulkan hampir 10 ribu pengguna twitter. misi tercapai! yeayyyy! sume bebudak. tak jumpa plak jodoh kat situ. ehhh? hihihih kbai.