Kawan-Kawan

Aku dan Milo


posted by ceklala

No comments

ni aku nak share skit ngn korang. contest anjuran nestle yang aku join semalam. just simple je. pengalaman korang bersama produk nestle. takde mende petang semalam aku joinla hihih

sume orang ade pengalaman masing2 kan. nak2 produk nestle ni aku rasa memang dah sebati dalam hidup sume orang. so jom baca kisah aku!
 




Secawan Kecil MILO

Aku ingat lagi mase tu darjah dua. seorang pengawas masuk ke kelas dan berjumpa cikgu rohana yang mengajar bahasa melayu waktu itu. mereka bercakap-cakap dan akhirnya cikgu rohana menganggukkan kepalanya tanda bersetuju. 

Aku tak tau ape yang diperkatakan. pengawas itu keluar kelas dan cikgu rohana berdiri seperti ingin berkata sesuatu. ya. cikgu rohana menyuruh kami semua beratur di luar kelas dan berkumpul di dataran perhimpunan. 

Sampai di dataran aku lihat sudah ramai yang beratur. dan terlihat sebuah lori. ya lori MILO. saat tiba giliranku, aku capai secawan kecil MILO yang diberi. terus kuteguk. ahhhhh. sungguh enak rasanya! itulah MILO pertama ku!




hahaha. ini antara kisah benar ye. cuma aku tak pasti confirm ke ni milo pertama aku. tapi yang pasti mase #TwtupKami di Bukit Jalil sabtu lepas, memang mengimbau kenangan betul la. Free Flow Milo!