Kawan-Kawan

Janda Baik Trip 3


posted by ceklala

No comments

kruk krakkk.  tengah makan biskut gula sebenarnye. nak kasi perabih sebelum posa.

pagi tadi teringin nasi lemak, sekali makcik jual tu kate dah abis la pulak. time tak nak teringin tu lalu, banyak je tengok. mencik tau. sebenarnye dah tertulis arini memang tak dapat makan nasi lemak, kene makan biskut gula jek. redha :(

ok ni nak sambung lagi. sambung janda baik punye trip la. gamba banyakkkkkk tapi...bukan kat aku. ade lagi separuh aku tak dapat. so aku letak mane pic yang guna hp aku jela. janji ado! kalo bosan baca pasal trip ni sile la jangan baca. kang ko bosan pulak. aku hanya memberi info pada yang berminat :)

ok berbalik pada trip janda baik kita. ehh kita tau. hihihi.

......................

............

.....


dah 5-6 kali aku dok refresh page. sebab nak save tak bleh, nak upload pic pun tak bleh. asyik la terbehenti jek. sedihhhh!  +____+



ilang terus mood nak update. nanti sambung. kbai.