Kawan-Kawan

'time single je...'


posted by ceklala

2 comments

assalamualaikum.

ade yang berpuasa arini? puasa sunat syaaban. kul 8.30 pagi baru aku terbaca msg member aku yang suh puasa sunat arini... :(

dah 2 hari tak update. takde yang menarik dan kebizian di opis. keje opis memang tak pernah abis rasenye. kalo abis cane pulak bos nak bayar gaji ye dak?hihihi. dan jugak kebizian membuat persiapan.

haaa...persiapan ape? adelaa!hahaahha

insyaallah lagi 2 minggu lebih...aku akan bercuti lagi! kemana??tunggguuuuuuu!

kawan aku cakap die stress ngn aku. sebab katenye asyik berjalan jek! hahaha. orang single memang cenggini yek. takde komitment. dah kawen nanti dah ade komitment dah susah pulak. even aku selalu jugak borak2 ngn mak aku tanye, takpe ke?

jawapan best dari mak aku is "ala pegi jela mane nak pegi pun, nanti dah kawen kalo dapat suami yang kaki jalan jugak okla, kalo tak dok jela uma sampai tua".

see! mak aku dah kasi green light!hahahah. suke okeh. 

aku selalu takde la plan beria sangat pun. selalu cakap dalam hati, kalo ade rezeki nanti pegi. selalu jugak search tikect flight memurah. tapi selalu tertanya2 nak gi ngan sape. member2 sume kebanyakkan dah kawen, da ade komitment. last2 aritu mak aku cakap "len kali nak gi memana cer bawak mama pulak". ehh?hihihi

tapi macam aku pernah cakap dulu la, aku suke travel trip jenis backpackers. kalo dah mak aku join tak kan aku nak bawak die tido hostel bagai kan? sanggup ke die ikut aku g bangkok naik train??hahaha.

:: ade sesapa nak join aku pi bangkok naik train dak?? =)

2 comments

  1. Anonymous