Kawan-Kawan

Aktiviti Gemuk


posted by ceklala

No comments

hai.

aku kebizian. kebanyakkan kerja. update sesikit je bole? tak bole pun nak jugakkkk!hahaha dah tanye pastu nak jugak. baik tak payah tanye kann. sengal itik!

aku ade gambo 2 keping ni ha. cam biasa la aktiviti hujung minggu aku memang makan je kejenye. tak bole nak cakap ape dah. dah aku memang suke makan kan. so layankan jela yek. hihi


cam biasa la kalo dah makanan camni semestinye ikea. ini breakfast plus lunch. aku melepak ngn kawan aku. berdua. makan sharing2 je sume ni. cukup kenyang!

ade meatball, ade apple cake and lagi satu tu ape name ek? lupa plak tetibe ni ha. termakan semut malam tadi. ntahla. penat nak pikir. banyak lagi keje lain nak buat. hahahah


ini pulak adalah besday treat dari bapak aku. die turun sini ahad baru ni sebab arini nak pegi istana. terima pingat. kali ke-3 tapi aku malas nak tanye kali ni dapat ape. ape pun tahniah bah! macamla die baca blog aku kan hahahah :)

ini makan kt sebelah kl international hotel kt kg baru tu je dkt chow kit. menu is siakap stim feveret aku selamanya bersama kailan ikan masin, telur bistik tak sedap dan jugak kerabu kaki ayam feveret mak aku. oh tak lupa die terantar sup ekor. bapak aku amik je. nasib sedap!

ade lagi nak letak. tapi kang ade yang pose terbatal plak pose tengok sume pic makanan je kan. hihih.
k la. aku nak sambung keje. sile rindu aku selalu tau. baru la aku rajin nak update. ni komen pun malas. ehh?hahahaha.

kbai.