Kawan-Kawan

Tak Tau Tajuk


posted by ceklala

3 comments

salam jumaat.


aku selalu menghadapi masalah untuk memikirkan tajuk yang sesuai. kadang aku rasa tajuk ngn isi takde kene mengena. tapi sebenarnye tajuk memainkan peranan penting. kadang orang baca tajuk dulu. rase cam best baru pergi terjah. 

sama jugak macam iklan. keje2 yang aku buat kat opis ni. tengok design tertarik menarik, tapi bile dah beli..mak aihhh...berbeza!

takleh nak cakap aku tipu. aku hanya menjalankan tugas. dah dorang suh wat camtu kan so terpaksa la hehe. contoh la buah2 yang tunjuk dalam gamba cun giler, elok je takde busuk cacat dela, bile ko beli yang depan mata...hampeh! busuk2 bagai di jualnye. so itula yang aku cuba nak sampaikan tadi. 

faham dak? tak faham sudah.

sudah lunch korang? harap sudahla. dah masuk kul 2 lebih ni. yang lelaki2 tadi solat jumaat dak? solat yang wajib bagi kaum adam, kaum hawa cam aku tak wajib hehe. pasti korang hensem berbaju melayu. harapnye selesai sudah tanggunjawab. seminggu sekali je. tu pun susah ka?? tapi tu la, nak jumpa calon suami yang solat cukup waktu ni memang susah zaman skang. kalo dah yang sunat pun tak terbuat kan inikan pulak yang wajib.

tapi aku tau tak sume lelaki camtu. masih ade yang lakukan tanggungjawab sebaik mungkin. alhamdulillah. bukan nak cakap aku baik sangat ke ape tapi aku pun kalo bole nak la calon yang bakal aku hidup bersama tu bole menjadi imam aku nanti. yang bole bimbing aku. takdela dua2 kelaut!!hehehe



sebenarnye kan tadi aku nak cite pasal lain. tapi dah terupdate pasal lain. hihihi. sorrriiii!


3 comments