Kawan-Kawan

untuk orang perempuan


posted by ceklala

No comments

morning!

tadi check kat search keywords, apela yang orang dok cari kat blog ni kan. memang macam2 ye. paling banyak pasal twiligt! rasenye aku takde kot review pasal filem twilight. ntah ape yang ada pun aku tak tau! hahaha

tapi tadi tertarik satu keywords ni. 'evening primrose oil sapu kat muka'. ermmm aku rase part ni pun aku takde review. aku just pernah bagitau yang aku makan pil ni je. tapi kalo bab sapu kat muka ni memang takde! aiyooo..mane datang nih?hehe

sebiji sehari..tapi aku still liat giler nak makan vit nih!

memang makan EPO ni as a supplement je. tapi untuk kaum wanita sangat bagus ye. membantu dalam hormon orang perempuan. 

kalo spesies cam aku yang tiap kali period je confirm senggugut, better ko makanla vitamin ni. die kurangkan skitla sakit tu. then cantikkan kulit gak sebab ade Vitamin E.


yang ni pun bagus. nampak tak aku amik sume yang 500. lebih bagus dan tinggi khasiat dari yang biasa. kene ingat yang Vitamin C ni akan bertahan dalam badan hanya untuk 24 jam sahaja. so memang kene makan everyday.

takyah nak cucuk2 Vitamin C kat muka ke ape. ko makan je vitamin ni k senang jek hehe

dua-dua vitamin ni memang bagus untuk kaum perempuan. untuk dalaman dan luaran. boleh amalkan selalu. 

paling penting aku selalu tekankan ialah sile cukup minum air masak. air putih. 8 gelas sehari. mende senang tapi orang paling susah nak buat ialah minum air suam. tak caya? cuba try buat hehe