Kawan-Kawan

Balik Raya


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum...
hye uolsss!!

hope sume sihat la yek. jangan ler cam aku ni ha dok datang plak sakit. ni sume gara2 makan lemang yang amat sedap itula. dengan lemaknye dengan lembutnye..aduhaiii..sape la yang tahan kalo tak makan kan kan?? hehe

cane raya korang?? mesti best kan! aku cam biase jugakla. bile usia da makin meningkat ni die punye feel takdela dah macam time kecik2 dulu. 

sebab dulu time kecik sibuk nak duit raya jek. gi jenjalan satu kampung kutip duit raya! memang best hehe..skang giliran aku ler plak kasi duit raya kat bebudak.

time2 cuti raya ni sempat ler jugak aku jengah blog kengkawan. cuma blog aku jela tak berupdate. tak sempat!! bz la ngan nak masaknye la melayan orang datang lagi. yela aku je tinggal yang singgle lain sume da kawen kan..so faham2 ler

ade yang dok makan serbuk biskut ke? eh rumah aku ade lagi kuih raya. kalo nak datang gtau la yek. bole aku masakkan lontong ke soto ke. kuah kacang ngan nasi impit dah siap masak awal2 dah semalam. yela get ready kalo tetibe ade orang terjah rumah kan hehe 

sampai kl semalam agak lengang jalan. aku stuck kat bentong. dengan bawak manualnye. pasrah okeh. kete dah cun. takde calar balar dah. berkilat! hehe

petang ni lepas keje nak terus ke hospital ampang putri. atuk aku kene warded baru je jap ni. mudah-mudahan die cepat sembuh. amin.