Kawan-Kawan

"Contest Banner Eyriqazz.Com"


posted by ceklala

No comments

morning!!
sesambil hirup kopi mc d ni cam biasela aku bile masuk opis kan.

buat ape lagi kalo tak check email opis, email sendiri, lepas tu barula check blog kesayangan aku ni then barula start blogwalking blog kengkawan kan.

tapi tetibe agak cam terkejut bile tengok kat komen box abang eyriqazz tetibe komen! oh my!! sungguh tak disangka okeh abam glemer singgah blog malu-malu kucing nih hehe

disebabkan abam glemer komen and mintak aku join contest comel beliau so aku jugak dengan berbesar hati telah menjoinkan dirik. korang nak join pun buleh sesangat! ni link blog abam eyriqazz http://www.eyriqazz.com/2011/09/contest-design-banner-eyriqazzcom.html (korang click je sini k)


syarat-syaratnye sangatla enteng!! sile baca nih okeh 

 
1) Buat Satu banner untuk Eyriqazz.Com bersaiz 728 x 90 dalam bentuk jpeg.gif dengan size tidak melebihi 45kb. Design adalah bebas ,asalkan nampak menarik dan bersesuaian dengan blog eyriqazz.com

2) Banner itu boleh dipublishkan di blog anda dengan entry bertajuk "Contest Banner Eyriqazz.Com". 

3) Di akhir entry itu, letak ayat ini "Contest Design Banner Eyriqazz.Com ini ditaja oleh AbangEnsem.Com" Dah siap, tinggalkan permalink di blog ini. 

4) Bagi yang tiada blog boleh la e-mailkan banner itu kepada iman 1237@ hotmail.com

5) Tarikh tutup 30 September 2011.


so sesambil hirup kopi yang dah hampir nak habis aku pun terusla memulakan kerja! ketepikan dulu kerja opis..utamakan dulu design banner abam nih! job urgent ni!! hehe

memula tengok design perserta-peserta yang dah hantar design then tengok balik banner blog abam sebab nak kene sesuaikan balik dengan blog. biar serasi bersama orang kata hehe.


so my hasil....
jeng..jeng..jeng


ok tak?? (click untuk pembesaran)

aku ni banner blog sendiri malas plak nak buat. kalo blog orang lain rajin pulak nak buat! dasar pompuan...eh??hehe

aku manusia yang kalo buat design tak suke nak serabut bagai. aku suke clean and clear! hehehe. hope abam eriqazz suke dengan my design. gud luck untuk sume :)

contest design banner eyriqazz.com ini ditaja oleh AbangEnsem.Com (confirm hensem abangensem nih kan!hehe)