Kawan-Kawan

Jangan Banyak Bunyik Bole??


posted by ceklala

No comments

2-3 kali jugak aku dok pikir nak cite pasal ape dulu ni.

okeh kite mulakan dengan sesi makan2 malam tadi. harap maaf memang tiada langsung gambar. bz weh!! aku hanya bole cerita jek. korang tak marah kan? kan???

alhamdulillah setel sudah acara makan memakan malam tadi. biasela plan last minit. hanya menjemput sedara mara terdekat jek pun. untuk kengkawan nanti kite plan lain yek :)

menu seperti yang aku dah war-war kan semalam. cuma tambahan puding coctail dengan rendang ayam. yang paling menarik perhatian semalam adalah bihun singapore. siap ade yang mintak tapau bawak balik!hahaha

so far sume balik dengan perut boroi akibat terlebih makan hehe. 

cuma yang tak bestnye semalam ade satu part ni. pcik aku cakap nak bawak kawan die sorang aku pun ok kan aje sebab aku pun kenal kawan die tu. tapi yang tak syoknye sebab kawan die ni banyak bunyik!

aku memang tak kisah die datang sebab memang masak lebih. tapi kalo dah ko spesies kuat kondem memangla orang nyampah kan!

tengah aku borak ngan akk and pakcik aku pasal soto yang aku masak tak cukup rempah terus die mencelah! die cakap die masak sedap takdenye nak susah-susah pasal ade rempah ke takde. terus sume orang diam lepas die cakap!!

eh hello...kalo ikutkan ko tak masuk pun dalam list aku tau dak. dah orang ajak makan tu kalo tak banyak bunyik tak leh ke? ko ingat ko cakap yang ko 13 tahun jadi tukang masak orang caya ke? ko masak pun takde rasa. budak tadika pun masak lagi sedap dari ko tau! huh

kurang-kurang aku ni takde nak meninggi diri cam ko pun. aku ni pun takla pandai sangat masak. tapi kurang-kurang aku masak cukup rasa and tak buat orang sakit perut! even kalo ko cakap aku masak tu kurang rasa pun aku ok lg and cuba baiki sampai jadi. 

tak kuasala nak layan manusia phd camnih.
bai.