Kawan-Kawan

rindu-rinduan


posted by ceklala

2 comments

makan dah?

burppppp!alhamdulillah...kenyang sudah. sambal tumis udang + petai and bayam goreng.

bawak bekal yek dari umah. aku skang spesies ade rajin nak memasak kat uma. balik keje terus kuarkan barang nak masak dari peti ais then mandi dulu baru start masak. dah settle masak br maghrib then tgk tv, kemas2 uma sambil tunggu housemate aku balik baru makan sesama.

see..aku kan isteri mithali kat uma. balik keje masak pastu tunggu laki balik baru makan! bukan senang tau nak dapat camni ekekeke.

rindu nak tunggu die balik keje cam biase. balik keje, lepas mandi sume then baru masak sesama. 2 bulan tak dapat buat camtu sebab keje die. sangat rindu okeh. sambil masak borak-borak sambil gosip!hehe

nape ayat bunyik macam dah patut kawen jek..eh?? pelis okeh jangan tanye soklan cepu tak bape nak emas itu! baru je minggu lepas aku balik kg bapak aku tanye soklan nih. 

dengan muka yang tak bape nak serius die tanye 'awak ni bile nak kawen nih?' sambil mak aku kat tepi dah sengih-sengih semacam. perli la tuh!

erkkk..macam nak tercekik bile die tanye. tak pernah2 okeh tanye. adoiiila pak.

selamba aku cakap 'rilexla bah..muda lagi ekekeke'

nasib die tak jawab muda hapenye...anak buah dah makin berderet tau!hahahah


eh apesal tetibe larik topik nih? tadi nak cakap pasal rindula!
saya rindu kat die walaupun die tak ingat saya..eh??

sekian, terima kasih.
bai.

2 comments