Kawan-Kawan

Tempahan sudah dibuka!


posted by ceklala

No comments

mari rapat! mari dekat! abang-abang kakak-kakak ye..

hahah dah macam dok kat chow dah dok promote barang je aku rase hehe

ni ha aku nak bukak tempahan dah ni. tempahan ape? tempahan kuih raya, kerepek2 dan jugak kek lapis ye. macam2 ade. untuk kueh raya kalo orang area kl nak senang bole je datang terus ke ampang park. kedai berada di lower ground berdekatan kedai letrik. kalo datang ko mention je nama aku confirm dapat murah!!

 Adam's cookies
jangan lupa mention nama aku ye kalo nak dapat murah k :)


antara yang da best kebabom dan memang menjadi top list adalah biskut almond stick yang ala2 kalo ko makan memang macam ferrero rocher tu tau! kaya dengan coklat dan disalut dengan kacang gajus. yang lain ade biskut kacang pecan. ini pun memang terbaik. dah macam ko makan biskut kat famous amos ok!

oh tak lupa tart nenas gulung. confirm! wajib beli nih. kalo aku nak cite satu2 kt sini memang confirmla panjang yang amat.

untuk mereka2 yang tak suke kueh raya cam aku dan hanya makan kepek aku nak suh korang beli tumpi dan tempeyek. ni wajib beli.


 tumpi dan tempeyek terbaik dari kuantan

tumpi tu ade kacang hijau dan tempeyek tu ade kacang tanah ye adik2. korang rasa skali je confirm korang amik dua balang terus! tak caya? tak caya sile tanye buyer tetap kitorg tiap tahun. dijamin tak menyesal okeh hehe
kek lapis pun ade. bukan kek lapis sarawak ye tapi ni kek lapis import from jb nih. kek lapis asam manis. :) kalo sekali makan confirm tak cukup hehe

untuk korang2 yang pening nak cari kuih raya and tak tau nak cari mane yang sedap bole cari aku ye. dijamin tak menyesal kalo makan hehe. nangis lagi ade kalo makan sebab sedap sangat! hahaha

kalo tak bole datang kedai or luar dari kl korang bole je order dari aku dan aku akan try anta insyaallah

aku tak suh korang beli tapi korang wajib beli!! 
sumenye adalah homemade dan bukannye dari kilang =)