Kawan-Kawan

shopping raya dengan mem


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..selamat hari jumaat!!

ade yang dah mula bercuti hari ni?? amboi2 korang. seronoknye nak beraya yek. puasa pun tak cukup tapi cuti raya 10 hari! cane tuh?hehe

di opis-opis banyak yang dah lengang. mengambil cuti awal untuk pulang ke kampung. tengok petang semalam pun die punya jem dasat tak ingat. kalo petang ni lagila. nangis dok dalam jem. 

make sure mane yang drive tu sile pastikan kenderaan anda dalam keadaan yang cukup baik ye. bimbang kalo jadi pape. minyak, air, tayar dalam keaadaan baik dan semestinye diri sendiri jugak. kalo rasa ngantuk tu tido la dulu di hentian rehat. bimbang nanti mengganggu keselamatan orang lain.

ingatlah orang yang tersayang dan menyayangi diri anda walaupun anda tak sayang mereka2 itu =)

okeh semalam aku amik half day. teman mem besar gi shopping. amik kat damansara then terus ke jalan tar. jem?? confirm! tapi nasib aku diberi kesabaran yang tinggi hehe

aku parking berdepan balai polis dang wangi yang baru tu. per entry rm10. itu pun setelah puas aku suh mak aku doa mintak2 ade la parking hehe. doa ibu memang dimakbulkan. alhamdulillah walaupun park kat tepi jalan, janji ade parking dan tak kene saman!

berjalan2 dari kul 3 smpai ke pukul 6.30 petang. sempat singgah sogo jap. ramai memang dah macam pi tengok konsert mawi zaman baru-baru kuar AF dulu hehe. aku pun tak tau ape mende yang aku beli tapi abis jugak la dalam 3 ratus. haishh..ntah pa pe je

yang aku pelik kan, tetiap hari ramai kat jalan tar tu. same je pagi ke petang ke malam ke. sampai mak aku tanye aku balik, dorang2 ni sume tak keje ke??heheh 


mee kuah tulang restauran zam zam jalan tar
menu berbuka semalam..