Kawan-Kawan

eh?? nape camtu?


posted by ceklala

No comments

ok skang tak tau nak cakap rasa ape.

nak marah ade, sedih ade, kuciwa ade. memang bercampur baurlah orang kate.

apesal? maunye idak rase camtu. ni ha bos aku ni ha bole buat dek je pasal cuti. selalu dah naik memo pasal cuti raya di minggu terakhir, tp tahun ni diam jek. 

aku plak yang risau. tadi msg ler bos sebab mak aku dah dok bising2 tanye bile balik raya kan.

bole jawapan die ikut kerajaan, aku skang tgh konfius. aku ni keje gomen ke swatsa. nape kene ikut dorang? ye memang aku tau most of projek kat ofis ni sume datang dari gomen tapi nape camtu??hmmm

kalo camtu bonus bolela dapat cam kerajaan setengah bulan gaji ye dak bos??


nak tanye, senin and jumaat depan gomen keje ke idak? kalo tak cuti nak kene apply nih. kalo x cuti kang mau aku beraya sorang kt kl nih. confirm mak aku bising takde sape nak tolong die masak

tak dapat merasa pasang pelita kt kg tahun nih :( :(