Kawan-Kawan

Hye Hensem!! =)


posted by ceklala

No comments

hehehe gud morning!!
assalamualaikum..selamat hari jumaat korang2 :)

again, arini aku sakit perut lagi. hari yang ke 12 dah. tak taula pesal. sebelum ni tak macam ni pun. bahaya ke tak ek? aku malas nak gi klinik. selagi tak masuk spital selagi tula aku tak kan gi klinik hehe

pepagi buta kawan aku da bising suh update blog. haiyaaa..tu la die kalo jadi suri rumah kan hehe. 

semalam sedih tak sedihnye aku berbuka minum air kosong je. siyes. sbb kene dok opis siapkan keje. client mengong. dah nak tercirit baru cari toilet. agak2la kot bagi job last minit sesangat. dengan nk buat artworknye, anta printing lagi, die ingat print guna printer kecik macam kat opis die agaknye kot. haishh. balik uma aku minum susu terus tido. dah tak larat sangat.

stressed aku kalo macam ni hari2. so arini mari kite happy2 yek. 


tadi nak cite lain tapi dah cite lain lak hehe. sory2. pagi tadi mase tengah panas enjin kete nampakla ade abang ni pun ngah panas enjin moto die. hensem! pakai baju melayu thai silk kaler purple lagik! wink2 =) tapi malangnye da kawen da!hahahaha

suke tengok lelaki pakai baju melayu. macam lelaki melayu terakhir lah! hahaha. arini kan jumaat. abg tu feeling2 gi masjid solat jumaat macam hari raya la kot takpun feeling macam nak gi kawen dulu2 kan? hehe

arini aku pakai baju kurung cotton kaler pink. ade tak abg2 hensem kat luar tu arini pakai bj melayu kaler pink jugak? abang2 je tau, adik2 tak moh! hahahha. ingat nak ajak pi kawen! kaler baju dah same kan kan?? hahahahha


arini mood gatal gedik skit! hahahah..wink2...