Kawan-Kawan

Color Tema Raya 2011


posted by ceklala

No comments

tadi menyinggah kat facebook jap.

bukan ape. nak jugak tahu perkembangan terkini kengkawan kan. aku jenis malas skit nak update status. sebab dari 1600++ kawan yang ade dalam facebook tu kalo aku dok update status pun rasenye tak sampai 5 orang yang comment.

so untuk taknak sakitkan hati sendiri untuk terima kenyataan diri sendiri tak femes terus takyah update status! bole gitu??hahahah

so tadi gegedik jap update status. sumenye mula dari aku update blog pasal blue electric tu la. terus macam 'eh, kalo tanye color tema kengkawan macam ok je kan??' hehe




nampak? dah macam2 color yang keluar! hahaha. siap ade yang bercolor2 lagi.

so maknenye tema tahun ni adalah bebas kot. sebab kalo macam tahun2 yang lepas ade color specific yang lebih menonjol. tapi tahun ni macam xde yang specific.

even design pun sama. hari2 aku dok berjalan2 kat ampang park tu sambil jual kueh dah macam2 pesen (fesyen) aku nampak. baju kurung still menjadi pilihan utk raya. 

aku tak tau lagila jadi ke idak beli baju 'blue electric' tu. tunggu mak aku turun sok la.



korang punye tema color raya tahun ni ape pulak??