Kawan-Kawan

Mane Adab??


posted by ceklala

No comments

hai korang-korang..

pagi tadi aku tak sedar diri. so maksudnye tak bangun sahur! dengan harapan dapatla bertahan dengan sahur awal malam tadi. sup daging ani sup utara dengan nasi putih.

ni sume gara-gara time berbuka ade makcik kat ampang park tu sebenarnye tak tau masak tapi buat2 macam terer masak. tak tahu beza antara mee jawa, mee rebus, laksa dan mee sup gamaknye. mee jawa kuah dah macam mee kicap pun tak mee sup pun tak. tak taula dari mana die dapat resepi tu. yang pasti memang tak boleh makan!

so lepas tutup kedai kul 10 aku ngan housemate kemaruk dok cari nasi ler. nasib ani sup utara bdr permaisuri tak tutup lagi. sampai pun dah kul 10.30 kan. dekat ngan uma.


kadang-kadang kan aku bukan nak jadikan mende ni satu isu tau. tapi kadang-kadang aku tak taula ape yg dorang pikirkan.

bole tak bile kite memandu kite pikirkan jugak orang lain. bole dak?

semalam pas balik keje dalam kul 6 tu aku lalu jalan loke yew nak ke jalan tun razak. dah memang sah-sah la jem kan. yang buat aku panas bile ade spesies ni yang potong lane!!

korang pun bole faham bile dah sebijik kete buat confirm lepas tu akan ade jugak lagi 4-5 bijik kete folo kat belakang! ko yang secara berhemah ni dok kat lane dan tunggu dalam jem tu bila tiba2 ade kete-kete macam ni agak-agak ko panas tak??

yang buat lagi panas sebab bukan kaum aku yang berebut nak cepat tu. tapi kaum lain. nak buke pose jugak kah?? aku bukan racist tapi just pikirkanla orang lain. memang sume dorang jek.

ntahla. dah banyak kali kot cakap pasal ni. bole tak belajar adab banyak skit??