Kawan-Kawan

Misi 30 Hari...


posted by ceklala

No comments

hye morning!

sahur ape pagi tadi? aku minum air suam and makan kurma je. tak tau nak makan ape hehe

ok sebenarnye nak cite nih, aku tengah dalam misi. misi ape? ha ni la nak cakap ni. sempena bulan ramadhan ni aku dalam misi 30 Hari Memakai Baju Kurung/kebaya hehe. ok tak?

so far dah seminggu lebih ni memang berjayalah. abis aku korek balik dalam box keluarkan sume stock baju2 kurung aku yang ade hehe. sampai dak opis aku siap tanye 'ko punye baju ade ke dalam 30 helai?' hahaha. 

kalo nak ikut kat uma aku skang takdela. tapi kalo campur dengan kat kampung memang confirm ade!hehe

comeii kan?!hahahha
ni mase jadi usherette untuk mizz nina and noh tempohari :)


aku bukan keje gomen. kalo keje gomen memang kene pakai baju kurung hari2 kan? aku keje swasta. ikut sukela nak pakai baju ape pun. jangan tak pakai baju sudah!hahaha

hari ni aku memakai baju kurung sutera terengganu color purple. memang kalo gantung baju2 aku ni tengok ade bermacam2 color! hahaha. aku memang suke color2. kalo bole tiap color yang ade aku nak! semalam sampai uma mandi sume aku kuarkan lagi baju2 dalam box and terus iron. gigih. senang nanti nak pakai amik je hehe

mudah-mudahan misi aku ni berjaya!! :)