Kawan-Kawan

Meeting dgn Mr. Tan


posted by ceklala

No comments

semalam kite dok bercerita pasal harga makanan kat bazar ramadhan yang mencekik kan. so arini nak cite pasal makanan jugak bole? hehehe. biasela bulan puasa memang sinonim dengan pesta makanan kan

untung duduk kat malaysia ni. alhamdulillah syukur malaysia ni aman makmur dengan masyarakat yang berbilang kaum atau dalam erti kata lain masyarakat majmuk. eh? dah macam karangan pmr pulak hehe.

...................

dah bape kali aku benti menaip nih. ni gara2 keluar masuk bilik air dah 3 kali la nih. meeting dgn Mr. Tan! adoiila...siyes puasa kali ni perut aku dah macam ape je.perut..janganla manja2 sangat ye..nanti kalo tuan dah marah satu ape pun tak guna tau!hehe

semalam buka makan roti john dato' keramat jek pastu sahur makan kfc. ha nape plak nak sakit perut?bukan makan macam2 pun kan. ke dorang2 yang menjual ni sume tak menjaga kebersihan?

aku bukan tak nak masak sendiri kat umah. tu ha dalam peti ais tu penuh ngn ikan siakap la, tulang dagingla konon nak buat sup tulang, ngan ayam lagi. tapi masalahnye abis keje pun dah kul 6 pastu dah terus gi ampang park pulak gi menjual so bile nak masak? sahur? dah kalo aku masak ikan siakap 3 rasa pun untuk sahur alamatnye confirm tak abis! yela sahur makan banyak mane pun kan? aku ber2 je ngan housemate pun

hmm susah camni. abis tu bole ke kalo aku pose sampai sehari suntuk? minum air je tak yah makan. bole dak? hehehe


eh??bukan ke tadi kate nak cite pasal makan? lenkali la yek..aku nak kene gi meeting lagi nih... :(