Kawan-Kawan

Pentipu tol..


posted by ceklala

2 comments

srotttt...srettttttt..

assalamualaikum :)

entry awal2 dah bunyi hingus...haishh..penggeli tol!hahahah..sory yek..dengan keje yang menimbun ni ha dengan selsema lagi nih..adoiila..menguji keimanan tol ah.

tak taula pesal arini bangun2 tido bole plak selsema pastu rase nak demam. tak kan ler sebab makan sundae stoberi malam tadi ek??hmmm

baru pas dapat msg ni kat hp. LAST REMINDER! katenye la kan. aku memang menyampah nak angkat hp dari no tak dikenali sebab ini ler. 

citenye gini, dulu ade 1 syarikat internet adela offer aku utk try dorang punye trial yang baru tuh. untuk seminggu ye trial tuh..katenye selepas hari ketujuh aku kene byr. kalo dalam masa 7 hari tu tak yah bayar. mase dapat tu aku adela guna 2-3 kali je sebab time tu bz. then selepas hari ketujuh means hari ke8 baru aku teringat yang aku kene anta balik modem tu.

siyes sbnrnye aku terlupa sebab time tu memang bz giler! aku call la dorang cakap cane ni kan. lambat sehari je pun. dorang kate takleh anta..kene terus pakai sebab dah ade dalam kontrak! aku..eh??nape kontrak lak??mase cakap memula takde pun sebut pasal kontrak. just suh aku bayar atas bape banyak penggunaan je pun.

adela dalam 2-3 kali aku call dorang nak mintak settle mende ni. yela sebab aku takde mase pun nak pakai. and lagi pulak kalo die check balik kat system dorang memang bole tengok yang dari hari ke8 sampai skang aku takde guna langsung! TAKDE ye.

mase aku call mula2 dulu aku dah cakap aku taknak pakai. sebab aku takde masa pun nak pakai. bole pulak die paksa2 aku cakap pakai jela. skang ni aku salah ke die yang salah? dah aku cakap tak nak kan yang ko paksa nape? lepas tu tiap2 bulan ko charge dalam bil kate aku pakai.

dah almost setahun mende ni. tiap kali aku nak settle je ade jela jawapan die. patutnye kalo dah orang taknak pakai takyah la kot nak paksa2. ke boss ko suh cakap camni?? bile call je mintak aku bayar macam aku ni pinjam duit kat along tau. ni siap main ugut2 lak. haishh...

so cane skang nih?nak buat bodo ke cane?? cer cte skit meh..

2 comments