Kawan-Kawan

yang perempuan buat bile jem dalam kete


posted by ceklala

No comments

morning!!

assalamualaikum..sihat korang? sory yek lame i cuti tak berupdate blog ni ha hehe..ala 3 hari je kan. bukan 3 minggu hehe. banyak mende nak cite sebenarnye. tapi satu2 la kite cite yek

arini gerak ke ofis from pandan indah umah my uncle. sebab pagi tadi kene anta anak die ke sekolah. bapaknye takde, ade keje. nampak mrr2 jem giler! tak taula pesal. so lencongkan jalan masuk ikut maluri la nak ke opis kat bandar tun razak.

mula2 tengok clear. sekali sampai je maluri area menara pgrm ha ko!! terus stuck! dekat setengah jam jugak ler kat situ. 

yang aku geramnye kete depan aku. pompuan cina. aku taula jem. tapi bile kete dah bergerak die tak gerak2 jugak. nak kate mati tapi hidup lagi! haish...ko tau die buat ape? make up!!

ye aku xkisah sangat ko nak make up ke ape dalam kete tu. tapi silela tengok yang depan tu jugak. ni sampai ade space 3-4 kete bole masuk ko bole sibuk lagi dengan make up ko! aku pun kekadang bile jem buat jugak camtu tapi takdela over sangat macam amoi tuh!bukan aku je ramai jugak pompuan nak gi keje make up dalam kete je kan. kan???

last2 aku geram asal kete lain dah gerak tapi die tak gerak2 sibuk dok make up aku hon kan die! aku dah memang susah nak main hon tapi sebab dah geram sangat aku honkan aje! 

agak2 ler weh...