Kawan-Kawan

Option


posted by ceklala

No comments

aku kuciwa!

kuciwa sebab xmenang contest watermark aritu :( sobs..sobs...

eh takdela. memain je pun. aku join pun suke2. memang tak mengharap pun. kalah menang adat bertanding kan :)

well dalam design ni memang camtu. ade beberapa option. if design yg ko buat tu memenuhi selera dan citarasa client so makanya dorang amikla design ko tu. if not..buat lain!hahaha. same jugak cam kerja aku skang. tetiap hari buat design. compete dengan member satu opis yang lain. memasing buat option. 1st stage of cos la tunggu bos approved. 2nd stage br tunjuk client. kalo suke dorang pilih. tak suke dorang amik company lain. sanggup camtu??!

itu memang lumrah. macam aku pernah cakap dulula, aku tak bape berkenan sangat bile buat design untuk gomen, tapi suke ke tak ko kenela buat jugak sebab dah kerja kan. 

tak sume orang born to be creative, ade yang creative sebab blaja. ade yang memang die buat ape je sume cantek! buat 1 garis lurus pun fine giler! kalo ko agak2 senget ke tidak?? ha yang tu memang susah and jarang nak jumpa! hehe

aku? tak payah tanyela..hahahaha


p/s: tak nak update pa pe yang berlaku hari sabtu lepas. banyak sangat spy. so diam2 jela yek. tak yah komen pa pe. selamat berhari isnin! :)