Kawan-Kawan

360 - teruja!


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

sory korang. arini pun aku terlajak jugak untuk mengupdate blog kesayangan aku nih. yela aku jela sayang korang tak kan huhu. eh sory merepek ntah pa pe lak hehe

ok ini adalah post aku yang ke 360! 

sikit ke banyak? banyak la jugak kan. gigih okeh mengupdate selalu! demi kesenangan hati sendiri hehe. yela aku tulis blog pun memang untuk kesedapan hati sendiri. tak nak kasi hati sengsara. kang kalo hati dah sengsara merana susah nak ubati. aku dah ler jenis takut makan ubat! hahahah

tima kasi bebnayak buat sume yang mensupport, menjadi followers dan semestinye yang mebaca blog ceklala ni. tq so much korang muaahhh! =)

korang yang dah memang setia dengan blog ni mesti tau aku kalo tak update tu memang bersebab kan. takdenye tak update suke2. semestinye sebab banyak keje. biasela nak puasa ni berderet2 keje masuk! masuk je opis skang ni atas meja memang dah siap letak dah keje baru. yang lama pun tak siap lagi. ape cite nih?? 

tak taula ape motifnye bagi keje menimbun before puasa. nanti puasa ade jugak keje. eh ke takde? kalo takde lehla aku update pasal menu berbuka tiap2 hari!hehe

siyes tak sabar nak puasa ni. tak sampai 2 minggu je lagi. gi bazar ramadhan. aku suke tengok je pun. paling normal aku selalu beli pun agar2 yang bercolor2 tu jek. yang lain lebih suke tengok! hehe. pastu tak sabar nak gi solat terawih. sebelum ni kat rumah lame agak susah sebab masjid or surau sangat jauh. tapi tidak kini di rumah baru masjid depan umah! suke okeh. dah terbayang2 gi masjid berbondong-bondong ngan jiran2 hehe


buat sume kaum wanita - dah settle ganti pose ke belum??