Kawan-Kawan

blurrr...


posted by ceklala

No comments

salam..

amik ko sehari suntuk aku tak update!hehe

jangan marah yek. keje datang bertimbun tanpa dipinta ni ha. sok dak opis cuti lak, nak kene standby keje lagi. adoiyaii..rilex2..chill okeh!

agak blurr skit. baru siap design buku untuk kolej pertanian malaysia. aku kalo bab nak design untuk gomen ni memang blurr skit. sebab mata yang tengok tu orang tua kan. so kaler, design dengan konsep tu paham2 jela kan cane, memang bukan taste aku pun hehe


tak sabar sebenarnye nak tunggu keputusan contest watermark darkbatman tuh. tak tau la dpt ke tak. tengok saingan bole tahan. dah doa banyak2 dah. mintak2 dapat ler. hehe

korang tolong doakan jugak ye. 

nanti kalo dapat hadiah tu aku share ler ngn korang. itu pun insyaallah kalo aku tak tershopping pa pe yang patut hehe :)