Kawan-Kawan

check dulu before jalan..


posted by ceklala

No comments

burppp...alhamdulillah da kenyang hehe

agak pelik dengan diri sendiri sebab arini aku lunch and aku mkn banyak!! xtaula sebab nak datang bulan yang itu or ape kan hehe

tak nak makan nasi tapi nak kunyah2 je pun. so setelah penat pikir nak makan ape aku decide pegi drive thru je mc d hehe. senang and agak dktla jgk ngn opis 10 min da sampai. terkejut sebab drive thru lengang takde orang!

ok tak smpi 5 min da dapat makanan. tapi spesies aku ni sebab dah banyak kali terkena jadi aku checkla kan ape ade dalam beg tuh. skali salah!! die bagi aku salah menu!

dah banyak kali jadi sebenarnye. bile die kasi terus amik and jalan kan and tak check. tadi sempatla aku intai pastu terus brek! nasib ade parking utk driver yang tgu order kan. aku turun and tanye budak delivery tu ni salah bagi ni cane. pastu die tanye aku mintak ape tadi then terus die bawak masuk dalam.

eh takdelah nak marah2. aku ni spesies bole sabar la jugak. bukan salah besor pun kan. name pun manusia ade buat salah kan, maafkan jela yek hehe 

well, next time check dulu k. ape2 pun check dulu jgn main jalan je okeh.


p/s: gcb, chicken mcnuggets, sundae stroberi..memang melantak nih hehe