Kawan-Kawan

Pompuan menjadi Mangsa


posted by ceklala

4 comments

sebenarnye aku nak beri peringatan sikitla.

ini khas untuk kaum wanita. dah macam-macam sangat hal jadi skang ni. dulu kes culik and jual kat negara jiran, kes lari ikut laki lombok, pastu kes simbah asid. itu yang kite tau. yang kite tak tau cane pulak? sebenarnye banyak sangat kes. 

cuma kadang tu berita skang kalo kite lihat lebih kepada bermusim. yela kalo musim bunuh org asyik keluar cite bunuh je, padahal kes2 macam ni hari2 jadi! so beware ye.

dulu time aku kat U ade macam2 persatuan pertahanan diri. cuma aku yang tak berminat. bile tiba rasa takut dalam diri camni terus menyesal napela aku tak amik salah satu seni pertahanan diri ni. kan berguna untuk aku kendian hari. kalo skang ni ko tanye aku pertahanan diri yang aku tau adelah menyepak!hahaha

siyes. malang tak berbau. kadang bile kate rase safety tu sebenarnye tak bape nak safety jugak. 

macam baru ni mase aku tengah isi minyak, balik keje malam, spesies aku ni kalo nak isi minyak memalam kalo takde kete langsung memang aku blah, kalo ade kete aku tengok pulak kalo2 macam tak berapa selamat untuk aku sorang pompuan kat situ, sanggup aku blah dari jadi mangsa keganasan walaupun minyak aku memang dah tahap parah! berbalik pada cerita tadi, mase tengah isi minyak ade kete park belakang kete aku, nak isi minyak jugak ler tak kan masak nasik pulak kan. mase otw lepas bayar nak ke kete die sempat lagi tu dok mengusha. tanye sorang ke? nak gi mane sume. aku terus isi cecepat, masuk kete kunci pintu and blah terus! muka memang ade ciri2 perogol bersiri skit hiks. nasib aku isi rm10 jek cpt skit abis.

tadi baca paper kes pompuan kene rogol and jadik tebusan dalam toilet pam minyak! see! risaunye kalo jadi camni.

kaum pompuan, bile masuk kete tu peliss lock terus pintu anda! jangan nak gedik2 tengok kiri kananla, nak lemah gemalai isi barang la kemas pa pe ke. macam2 bole jadik! nak2 kalo anda sorang and malam hari! kalo tak malam pun siang pun bole je jadik. sile berhati2 sentiasa. 

eh siyes aku takut skang ni. dengan kes ayu yang kene bunuh and bakar tu lagila seram! kalo ade protection baek takpe, kalo takde ko nak wat ape? nganga jela bole kan??

4 comments