Kawan-Kawan

rabu berkata-kata


posted by ceklala

No comments

morning! =)

selalunye rabu aku hari tanpa kata tapi hari ni aku nak berkata-kata la bole? eh mestila bole kan dah name pun blog sendiri hehehe. teruja sebab owner denaihati.com sudi singgah dan meninggalkan jejak untuk post entry semalam mengenai traffic.

memang betul katenye. setiap orang yang terjun ke dunia blogging mempunyai matlamat yang berlainan. macam tu jugak aku. aku menulis untuk mencari kepuasan diri sendiri. 

memang ade yang berblogging dengan niat mencari pendapatan sampingan. aku salute jugak untuk mereka2 yang berjaya memperoleh pendapatan lumayan dengan hanya berblogging :)

bukan senang nak jadi senang. usaha itu penting. jangan mengharap bulan jatuh keriba sebab memang tak kan dapat.

aku mula memasang iklan nuff pun disebabkan nak test market. adakah pencapaian aku dalam dunia penulisan dapat diatasi oleh pemberian tambahan ini? usaha kene lebih dan bersungguh-sungguh. rezeki tu ade dimana2. kalo allah kate dunia blogging ni rezeki aku untuk dapat pendapatan sampingan alhamdulillah, tapi kalo bukan so carila cara lain.

yang penting kenela sentiasa berusaha. usaha untuk ape? memantapkan pencapaian diri sendiri, hidup ni kene ade target :)



p/s: tak sabar pulak nak tunggu lunch time nak makan asam pedas ayam yang aku masak malam tadi hehe