Kawan-Kawan

Tahniah!


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..goooood morning!

sihat korang2 sume? aku perut je meragam..biasela banyak sangat kenduri g kan. redha jela hehe. semalam sampai kl dekat maghrib. jem teruk!! sakit kaki aku drive...nangis huhu

aku gerak dlm kul 2...aku smpi kl dekat pukul 7! bpe jam dah tu..selalunye 3 jam jek..ni 4 jam lebih! redha jela.

alhamdulillah sudah selamat sume kawan2 aku menjadi isteri, suami dan juga tunangan orang. tahniah buat kawan2 aku iaitu khairu sabrina dan aizuddin yg selamat menjadi tunangan pd pasangan masing2. begitu juga tahniah buat annas araby dengan pasangannya dan juga rabiatul adawiyah dengan pasangannya. moga kalian berbahagia ke akhir hayat dan diberkati allah selalu.

hadiah kawen nnti insyaallah aku kasi yek..yg jauh tu nanti aku pos kan :)

cik nina yg selamat menjadi tunangan orang :)

abaikan  rupa ku yg buruk itu :(