Kawan-Kawan

seperti biase


posted by ceklala

No comments

selamat pagi isnin!

burung-burung kecil berterbangan berkejaran melanggar kereta aku..nasib baik tak arwah!hahaha..tu quote untuk hari ini yek hehe 

pagi senin je sume buat muka..rilex2...cool okeh..da breakfast lum? pi la bekfast sat, bile tak bekfast makinla xcool badan tu nanti. mula la nanti datang angin puting beliung sume mende tak kene kan hehe pi makan yek :)

my perut still meragam..dah seminggu. dah xkuasa nak pikir so tahan jela. aku memang cenggitu. nak suh makan ubat lagila berzaman nak kene tunggu. da sakit teruk tak tahan baru nak makan ubat! canela nak baik kan kan? hahaha sile jangan ikut perangai aku yang itu yek.

trip bandung tu kite bentila kejap yek. kang bosan lak korang dok ngadap mende yang sama jek hehe. insyaallah later will update lagi tapi tak janjila. kang kate mungkir janji lak kan kan hehe.

how's weekend korang? aku takde yang menarik. tak jadi balik kampung sebab arini mak ayah aku turun sini. so bapak aku cakap tak yah nak bazir2 duit balik. nanti jumpa jugak! hahaha. bagus bapak aku nih hehe. takpe bah, sok la banje makan yek..cakap je nak makan kat mane!hehe

ok lah, seperti biase nak pi sambung wat keje..later kite cite2 lagi yek :)