Kawan-Kawan

Mintak Maaf Kerna Terpaksa...


posted by ceklala

1 comment

ape-ape pun aku nak mintak maaf dulu. yela kadang2 walaupun kita rasa mende tu tak salah tapi pada orang lain mungkin salah. so awal2 ni sebelum jadi perkara tak di ingini aku mintak maaf dulula. dari hujung rambut sampai hujung kaki kalo ade salah dan silap yek.

macam raya lak aku rase hehe.

sebenarnye aku tengah dok clearkan frenlist kat fb aku. terlalu ramai yang aku tak kenal. dulu ade jugak aku post pasal ni. tapi pasal kes add dan terus senyap. macam add suke2 la. tapi itu pun ade yang  kecik ati and marah2. yela pada aku tujuan fb tu untuk merapatkan hubungan. kenal2 dengan kawan yang baru atau lama. tapi bile ko add tapi diam membisu seribu bahasa agak2 semak tak page orang lain?

pagi tadi ade 1787 kawan dalam list aku. yang pada aku tiap kali aku update status or ade ape2 kat page hanya kawan2 aku yang sama je jugak dok komen. tak sampai pun seratus. mane yang lagi beribu ni? masih sihat ke tidak? so aku dengan berat hati terpaksa jugak mendelete mereka2 yang tidak aktif ini ye.

pada aku takde istilah 'stalker' sebab mereka nak berkawan. cuma yang aku pelik untuk ape add kalo tak berkomunikasi??

yang akan kekal dalam fb aku hanyalah kawan2 sekolah, kawan2 study, kawan keje dan jugak kawan2 yang sama2 buat biznes dengan aku dulu. yang lain2 tu akan aku pertimbangkan. aku bukanla kejam sangat. dah orang nak berkawan kan, ape salahnye. tak kan nak marah lak. bukan die nak membunuh!hahahah

kalo sape yang add dari blog aku ni sile pm aku and bgtau yang korang add aku sbb jadi pembaca setia blog aku yek..:)

thanks pada new followers..sayang korang!! muahhh...


1 comment