Kawan-Kawan

makan dim sum sampai muntah


posted by ceklala

No comments

skang banyak sangat promosi 'all u can eat' kt merata2 malaysia. bukan kat hotel jek tau tapi kedai makan biase hatta durian pun ade buat promo macam ni tau! hahaha..tu la die negara kite malaysia. negara lain mungkin mati sebab tak makan, tapi negara kite malaysia ni bole mati sebab terlebih2 makan! hahaha

dim sum ngn yong tau foo adalah makanan feveret aku. kalo ajak mak aku memang die tak layan mende alah ni sume. die nak nasi jugak! hehe

baru2 ni aku dengan akk aku beserta laki serta anknye sempat singgah ke Sunway Lagoon Resort Hotel untuk makan dim sum. 'all u can eat and leave nothing' itu theme dorang hari tu yek. tapi cam biasela kalo dah bawak spesies yang makan main cuit2 je ni memang aku tak bape gemar. aku ni memang spesies pantang orang ajak makan! memang aku tak tolak! hahaha tapi malangnye theme dorang aritu tak diguna pakai oleh akk aku n lakinye. makan cuit pastu tinggal tak abis! bazir sungguh!

pinggan kosong..yela baru sampai kan hehe

 si kecik ni main je lebih..lari sane sini buat mcm uma sendiri.

shark fin soup..sedap!
yang blah kanan ni siyes rase macam makan karipap!hahaha

telan air liur jela nengok yek hehe

cukupla skit2 je makanan aku letak ye. dari 40 menu yang ade aku order dkt 20! tapi tu pun tak abis. dapat geng tak kuat makan ni tak feel. dah aku yang dok segan sebab sume aku makan kasi abis! rase-rasenye aritu aku ade bawak 2 ekor letak atas bahu la. tu pasal sume aku balun! hahaha

tapi akk aku makan memang kene dengan tajuk aku la. makan sampai muntah! hahaha. ade yang tak kene ngan tekak die terus stop! aku jugakla tukang sambung hehe 

amoi cantik ni ha dok main menatang ape ntah name mende tu..
tapi siyes best! tetibe terdengar die main lagu anak ayam!hahaha


da kenyang..jom balik!!

 selamat berhujung minggu sume..take care lalink...daaa :)